Časté dotazy
Jaké právní služby poskytujete?
Specializujeme se zejména na obchodní právo ve všech jeho podobách, daňové a trestní řízení, pracovní právo, nemovitosti, řešení sporů (litigace / arbitráž), ochranu duševního vlastnictví, GDPR a compliance, proškolování korporací a další. Vše najdete přehledně na stránce služby.
Poskytujete služby po celé České republice?
Ano. Naše kancelář sídlí v Pardubicích, ale zastupujeme klienty ve všech regionech ČR – osobně, on‑line nebo prostřednictvím partnerských advokátů. Jsme hodně mobilní a zvyklí jezdit za klienty do jejich sídla či provozoven.
Zastupujete klienty i mimo Českou republiku?
Ano. Pro každý váš případ zajišťujeme kooperující zahraniční advokátní kancelář, vedeme strategii řízení, koordinujeme veškeré přeshraniční projekty v angličtině i němčině.
Jak probíhá úvodní konzultace?
Stačí nám e-mailem nebo telefonicky popsat váš problém. Následně vás zkontaktuje přiřazený právník specializující se na oblast vašeho zadání a sjedná s vámi prezenční či on-line schůzku, při níž objasní možnosti řešení, odhad nákladů a potřebné dokumenty pro další fázi.
Co si mám na první schůzku připravit?
Veškeré smlouvy, soudní podání, korespondenci nebo jiné relevantní podklady v PDF/DOCX. Pokud je podkladů větší množství, zašleme vám odkaz na sharepoint, kam podklady uložíte a nic tak nemusíte posílat e-mailem. Pokud si nejste jistí, pošlete raději více než méně – materiály utajujeme dle zákonné advokátní povinnosti mlčenlivosti.
Kdo bude mým kontaktem?
Již pro úvodní konzultaci vám přiřadíme odpovědného advokáta, který má za sebou podpůrný tým. V průběhu zakázky máte k dispozici přímé kontakty i rychlou linku pro urgentní případy.
Jak si účtujete odměnu?
Nejčastěji hodinovou sazbou účtovanou po půl hodinách; u vymezených projektů nabízíme fix-fee, success fee či tzv. paušální předplatné (externí „in-house“ právník). Vždy předem obdržíte písemnou cenovou nabídku. Konkrétní sazba záleží na náročnosti požadavku.
Jaké jsou platební podmínky?
Standardně účtujeme právní služby měsíčně zpětně, a vystavenou fakturu doručíme na vámi uvedený e-mail. U dlouhodobých projektů můžeme fakturovat i dle sjednaných milníků.
Jak často mě budete informovat o stavu věci?
Dle vašeho požadavku tak často, jak si budete přát. Na vyžádání zasíláme i reporty. Pokud jde o řízení všeho druhu, informujeme vás zpravidla před a po každém procesním úkonu.
Mohu sledovat dokumenty on-line?
Ano. Přístup k vašemu spisu v našem klientského portálu (šifrovaný cloud) dostanete na vaši žádost.
Je možné služby kdykoli ukončit?
Jsou moje informace chráněné?
Provádíte kontrolu střetu zájmů?
Nabízíte právní audit (due diligence) před akvizicí?
Zajišťujete úschovu kupní ceny při prodeji nemovitosti?
Kolik stojí advokátní úschova?
Umíte řešit rychlé on-line poradenství pro HR?
Chtěl(a) bych si založit s.r.o. – dokážete mi s tím pomoci, nebo musím k notáři?
Policie u mě provedla domovní prohlídku – jak mám postupovat?
Policie provedla prohlídku prostor v naší společnosti – co můžeme dělat?
Jak zaručujete elektronické podpisy?
Používáte umělou inteligenci?
Jak rychle umíte podat žalobu nebo návrh na předběžné opatření?
Jak vás kontaktuji v urgentních případech?
Pro urgentní případy (např. předběžná opatření, domovní prohlídky, prohlídky jiných prostor, vazební zasedání) volejte +420 465 420 480.